Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

30 December

Kategori: Meine leben deinem Augen

Jag är fortfarande sjuk så jag har inte gjort så mycket idag. Var och handlade mat med bror förut.
Det är ju mellandagsrea så jag var uppe på stan och handlade. Köpte de här 3 tröjorna och 1 linné. Alltihop gick på 300kr. Och jag köpte allting förutom den vita döskalle tröjan på Carlings. Döskalle tröjan köpte jag på Gina Tricot. Mycket trevligt måste jag säga.



Nu ska jag sjuka ner mig framför datorn och titta på Bram Stockers Dracula. Som vampyr fantast kände jag att jag var tvungen att se lite nya vampyr filmer. Så nu blir det chips, gräddfil och juice för resten av kvällen. Imorrn är det nyårs afton och jag får hoppas jag blir frisk tills det. Ni får ha det så bra.
Kommentera inlägget här: