Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

31 December a.k.a Nyårsafton

Kategori: Meine leben deinem Augen

Idag är det vad folket kallar nyårsafton. Jag ska träffa Linnea på stan så ska vi handla massa skit till ikväll. Sen ska vi hem till mig fixa allt och sen dra upp till stan för att träffa andra random människor och supa huvudet av oss. Väldigt moget måste jag bara säga. Jag är inte alls pep på nyår, det är fan bara en anledning till att folk ska festa. Plus 2008 har varit ett av de sämsta åren på länge, dock verkar jag vara ensam om att tycka det, alla verkar avguda 2008. Så jag får väl hoppas att 2009 blir bättre.
Jag läster ut Breaking Dawn i natt, jag måste säga att den boken inte alls är lika bra som de andra. Jag gillar den "första delen" mest.
På lördag blir det mys som fan, fast jag är värsta orolig för det men det går säkert.
Jag fick min ronaldo kalender imorse, den är jätte fin. Nu har jag ännu ett år med Ronaldo framför mig.

Fick även Majas julklapp, jag älskar den!

och pappa har hämtat ut mjölby biljetterna hohohoho


Så hoppas ni har tyckt om detta år mer än vad jag har.
Har ni några nyårslöften då?

Gott nytt på er allihopa och festa inte för mycket ikväll.
puss

P.S imorrn kommer den nya designen och min nyårs krönika upp.

KOMMENTARER:

  • charlotte säger:
    2008-12-31 | 22:15:58

    varför är du orolig? eller ja, vad är du orolig för? :<

Kommentera inlägget här: