Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

27 frågor.

Kategori: Meine leben deinem Augen

Jag har tråkigt så det blir ännu en trevlig natt lista, det kommer nog bli några sånna.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

bra hårdag idag

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
25 kr ?

3. Vilket ord rimmar på "test"?
bäst

4. Favoritplanet?
neptunus
 
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Emma

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Was Würst Du Tun
 
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
rosa hello kitty nattline och morgonrock
 
8. Sätter du etiketter på dig själv?
nej

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
jag är barfota

10. Ett ljust eller mörkt rum?
mörkt

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?
johanna, hoho kärlek

13. Vad gjorde du vid midnatt?
satt vid datorn och nörda

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
jag vet(A)

fyller i listor:O<3

(slampa/hanna)

15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
hmm sthlm ?

16. Vilket uttryck använder du mest?
vet inte det är olika

17. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
hmm... vet inte

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
vet inte väldigt länge sedan jag rörde något pälsbekläddt

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
musik


20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
digital kamera fe sure

21. Vilken ålder har varit bäst hittills?
vet inte 1år?

22. Din värsta fiende?
världen?

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
bill och tom under leb die sekunde från dortmund

24. Vad var det senaste du sa till någon?
vet inte sa säkert något drygt till mor

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
pengar, jag kan köpa flygplan för pengarna

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
ja .....

27. Senaste låten du lyssnade på?
harry Potter och halvblodsprinsen

28. Hur reagerade du när du insåg att 12:an saknades?
märkte det inte

KOMMENTARER:

  • L säger:
    2008-07-30 | 11:58:05
    Bloggadress: http://thelfiles.devote.se

    tack tack tack tack för att du kommenterar min blogg!

    tack tack tack! <3

Kommentera inlägget här: