Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Ewa Eastwood och äckliga spindlar

Kategori: Meine leben deinem Augen

Vi (far, mor, bror, Maja & jag) åkte till Hampetorp för att ta färjan till Vinön där vi
skulle fira maja och titta på Ewa Eastwood.
Det hela började ganska dåligt. Jag fick sitta brevid mamma i backsättet där oxå
maja satt. Så det var trångt, så jag blev opep.com När vi väll kom fram till färjan så
fick vi vänta i en kvart, inte så lång tid men efter som jag var opep.com så kände
jag inte för att sitta och vänta en massa. Sedan åka båt i 20min såg jag inte fram emot
för jag hatar vatten + jag blir sjösjuk av att åka färja bara, sånna där stora finlands färjor
ni vet. På färjan så skulle mamma ta massa kort så jag flydde enbit bort från för att
slippa vara med. När vi väll gått av färjan (som gick väldigt bra att åka) så gick vi
till Hasse och Gunillas sommarstuga där bror och Lisa var.
(Hasse och Gunilla är Lisas pappa + hans kvinna) de skulle ta hand om Dogge
medans vi var på Eastwood. När vi träffat bror & Lisa så gick vi till Värdshuset där
middagen och underhållning skulle vara. När vi ställde oss i kön för att komma in
så kom Jonas Levén ut och hälsade. Jag blev förvånad att han jobbade här,
men det var trevligt att få träffa honom. När vi väll kommit in så beställde vi drick
och strax där efter kom maten. Jag fick typ en potatisgratäng, fast det var inte
det men skitsamma, den var god och någon läskig vit creamfresh substans,
som var sur men god till potatisen och tofu spett, det var inte gott.
Sedan när klockan blivit 20.00 så började Ewa Eastwood spela, och det var faktist
bättre än vad jag trodde. Hon spelar rockabilly/country/Rock´N´roll.
Jag är ganska van vid den musiken så, ja det var inte så wow men det var helt okej
att lyssna på, vissa låtar var lite dåliga men det är inte många band/artister som
har bara bra låtar, det finns ju vissa ehm hoho trevliga undantag.
Men som jag sagt ett par ggr det var helt okej.
När det var slut så  gick vi tillbaka till färjan, och jag fråga bror om han det fanns
några snygga väskor på lagret, och det fanns snygga ryggsäckar, det betyder
att jag får en snygg dc väska för typ lite pengar. Sånt gillar vi skarpt.
Plus när jag prata om att beställa BC tröjor så sa maja att jag kan köpa saker
på e-bay så kan hon betala, eller asså jag får betala men hon köper, aja skit samma.
På färjan tillbaka så fick vi sitt platser och på utsidan av fönstrena så var det
jätte mycket spindlar, typ 20 stycken och de var stora och äckliga och åt flugor och
allt. Jag kunde inte sitta där för de var så äckliga.
Sen 20min senare så satt vi i bilen och påväg tillbaka till Örebro.





BTW JOSS OCH JOHANNA ÄR HEMMA. Scheisse vad det har varit tomt utan de.
Kommentera inlägget här: