Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

sommarjobb

Kategori: Meine leben deinem Augen

jag har då sommar jobbat sen den 16 så jag har inte haft någon ork att sitta vid datorn och uppdatera varken bloggen eller bdb men sista dan imorrn och då börjar jag elva typ för jag ska möta danskarna
blattarna kmr hem ikväll ska möta de efter jag har sett ella spela match.
men men mitt sommarjobb är bland det ovärdaste som finns, asså jag lovar. jag jobbar från 7-16. Jag sätter klockan på 5 bara så jag har lagom tid att försöka komma upp på. det går bra men jag tkr det är lika jobbigt, fast jag borde ha kommit in i den rutten nu. Imorse var det otroligt jobbigt bara för jag tror jag la mig runt 24 eller iaf somnad då.
men jag har tömt, tvättat väggar, spaklat och grundmålat väggarna i 5:an & 6:ans klassrum, hall och grupprum och bärt allt till gympa salen. Jag håller på att bona golven där med nu så. Sen har jag huggt ner sly, och släppat bort det.
grävt upp 2½ block med sten, det menas med hur mycket sten som helst, sen har jag lagt till baka all sten för att de skulle lägga en matta under så att inte ogräset skulle växa. Jag lovar jag kommer ha kroniska rygg & axel problem för resten av mitt liv, men som sagt sista dagen imorrn.
aja ska skriva om tysklands resan innan jag drar till kina iallafall.
Kommentera inlägget här: