Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

spelning

Kategori: Meine leben deinem Augen

Ja, nu sitter jag här och lyssnar på Blessthefall som jag förtillfället är beroende av.
Jag börjar jobba för 2timmar sedan, men efter som jag ska möta danskarna på stationen om 45 minuter så
börjar jag typ kvart över tio. Ha jag får dåligt samvete över att det är sista dagen och jag jobbar bara 4timmar, vilket betyder minder pengar men ialla fall. Men 3196 kr är inte så dåligt och snart så kan jag börja fixa allt som ska fixa,
jag har lite smått panik över att jag kanske inte hinner fixa allt som ska fixas till den 20 då vi har spelning.
Men jag får hoppas jag lyckas. Men jag ska kämpa mig så jag kommer upp till göteborg den 9 då jävlar. Fast det hade varit trevligt om jag hade fått träffa j&j eller charlotte, men men kanske kan dra med mig någon upp för det är inte hur kul som helst att gå runt där helt själv. Annars kanske jag kan ta det när folket är hemma aja jag får se.



Vi spelar 15:00 och det är gratis. så kom och kolla
Kommentera inlägget här: