Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Hey Ho Lets Go!

Kategori: Meine leben deinem Augen

Idag är det Lördag, och om 45min sitter jag på bussen på väg till sthlm. Jag vaknad klockan 8.10
fyfan, palla att det alltid ska vara så ljust ute
Är i Sthlm 14.40 då ska jag leka med Michelle, Slut och 483Gud
Sen blir det Silverstein. Fyfan vad det ska bli bra att se de, efter många om och men
så nu äntligen blev det bestämmt att jag ska se de.
De är fett bäst. plus det slutar 9 så då hinner vi vara kvar och fixa autografer och träffa de i 40min

Palla 483Gud och Slut har sett Kiss. Jag är inte lite avvis.

Så nu har jag bestämmt vilka band/artister jag ska se innan jag dör.
1)Killerpilze
2)Panik
3)Snoop Doggy Dogg
4)Misfits
5)Social Distortion
6)Good Charlotte

plus jag ska ha sett en Manchester United match!

Påtal om att se.

På detta år har jag hunnit sett och träffat många band/artister.
24/1 Simple Plans mini spelning. + träffa alla efter åt
2/2 Neverstore spelade på Millencolin Musicprize, plus jag såg 3/4 av Millencolin.
3/1 Neverstore singering.
16/3 Ancafe singering
29/3 Simple Plan konsert+Singering+träffa David & Chuck vid turne bussen
31/3 Dropkick Murphys konsert
12/4 Millencolin konsert+singering
16/4 Håkan singering

det är 8saker på 5månader.. Plus det kunde ha varit två till Th och Gc men men ....

Kommentera inlägget här: