Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Twilight

Kategori: Thoughts of reality

Jag vet inte varför, men jag kan inte hjälpa at jag får ont i magen av sånna småsaker.
Vart jag än går så har jag allt med twilight runt omkring mig. jag tänker twilight, jag ser twilight, jag drömmer bara om twilight, jag andas t.o.m twlight.
Jag har alla karaktärerna med mig överallt. jag får panik av att läsa de sista böckerna och sedan är det bara slut. Inget mer att läsa hela tiden. Det är så mycket lättare att bara få försvinna in i den världen när jag läser boken.
Att läsa böckerna för mig till en annan värld, det är som om jag inte finns kvar på jorden. Jag försbort till en plats där allt bara glöms kvar bakom mig.

När jag ser folk lägga upp bilder från filmen jag vet inte varför jag får bara så ont i magen. Jag vill inte att folk ska veta att böckerna finns, jag vill bara vara ensam i hela världen om de. Bara få läsa de och aldrig mer återvända tillbaka till verkligheten.
Samma sak med filmen, det är bland det underbaraste jag har varit med om, att bara få komma in i twilight världen. Det som är det värsta är att det är en bok, det är inte verkligehet. För det enda jag vill är att leva i den världen, bland vampyrer och varulvar.
Kommentera inlägget här: