Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

30 september

Kategori: Meine leben deinem Augen

Hej Hej, nu sitter jag och lyssnar på MCR som jag inte har lyssnat på typ
evigheter. Jag tycker om att lyssna på band jag inte har lyssnat på, på länge
för då blir det alltid lite extra att lyssna på de.
Jag var hemma från skolan idag också, men måste gå imorrn. (Jag vill inte)
Idag så var jag hos Lisa och Daniel för att lämna svamp. Bror hade just åkt
så det var bara Lisa och Dogge hemma. Jag lovar jag har den sötaste brorsonen.
Aja, efter jag hade varit där så träffa jag Linnea och Emelie vid big slick, för att de
skulle pierca naveln. Jag är avis jag vill med pierca mig. Men om mindre än 2 år
så får jag. Iallafall, jag och Linnéa har nästan skaffat prao plats, på Jam. Men det
var en tjej som hade varit där och hon visste inte om hon skulle vara där 42 eller
43 så jag får hoppas på att det var vecka 42 för annars måste jag fortsätta leta
jag har förörvigt köpt hårfär, nu behöver jag bara den svart sen kan jag eller tja
Maja fixa mitt hår i helgen.  Hoho jag har planer.
Det är Man Aalborg - Man Utd ikväll de måste vinna nu. Och det är bara 11 dagar
kvar.

Kommentera inlägget här: