Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

30 April/Valborg

Kategori: Meine leben deinem Augen

Det är helt sjukt idag är det sista dagen i April, alltså valborg och imorgon är det redan första maj. FÖRST MAJ. Imorgon är det två jävla fucking år sedan jag såg Tokio Hotel för första gången i mitt liv, det är de ena av de två bästa dagen i mitt liv.
Men mer om det kommer imorgon.

Idag är det torsdag, dagen har gått ganska fort. Den är redan halv två har bara en lektion till, den börjar klockan tolv och det är bild. *Äckel bild* Vi rittar landskap med aquarell, låt mig spy?
  På datakunskapen gjorde jag klar min skateout folder, den blev faktiskt ganska bra. Ska visa den för Danne sen när de kommer. På engelskan läste vi och titta på skolans manskör som sjung. Tråkigt men skönt att få stå ute i värmen, vi prata med Ellie om i kväll och så.
  På historian har vi pratat om svenska kungar, helt tråkigt. Vi ska börja med svensk historia, vem fan vill lära sig något om det egentligen? SUCK

Men jag peppar ikväll, party. Det blir typ 20 pers, och Smör och anchi ska med. Även Skåne, Ari och Linnéa med så klart. Och kanske Martin och hadders. Så det blir lite folk man känner iallafall. Jag och Linnéa ska sova hos Ari sen efteråt. Så det blir puss.

Danne, Lisa och Douglas ska komma på eftermiddagen vi ska äta och ha mysigt. Har inte träffat de på länge.
Kommentera inlägget här: