Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Hardcore spelning

Kategori: Meine leben deinem Augen

När jag kom till spelningen, fick jag syn på Nora och Skåne som stod näst längst fram i kön. Så jag ställde mig där istället för att ställa mig längst bak och frysa ihjäl. När jag kom in träffa jag Ari och Linnéa, Sjöberg och Jäffa.
Phrida och Mia kom tio minuter senare. Efter att ha suttit och väntat på banden följde jag med Mia och Phrida till A-jouren, de då skulle köpa klubbor. Jag kan säga att min dag blev helt gjord och mitt hjärta slog dubbelt så fort resten av kvällen.
Första bandet var Orson Sparks, de var skit bra!
Efter de spelat träffa jag Carl, Martin och Hadders och Täs.
Andra bandet var Exhausdead, sångaren och tror en gitarrist från Herbrightskies var med.

Deras trummis tog av sig byxorna för att det blev så varmt. De var med bra, dock tittade jag inte så mycket på de för under första låten fick jag en människa på mig så jag flög in i scen kanten och mitt smalben fick en smäl. Det var nog en smärta jag inte känt förut. Fan vad ont det gjorde, efter halva spelningen så gick jag och Phrida och satte oss där man hängde kläder. Phridas kompis Isak, så jävla gullig, helt snäll och allting.
När de hade två låtar kvar kanske gick vi ut. Då fick vi jätte gott tuggumi av Isak.
Tredje bandet var ganska bra, mmen jag kommer inte ihåg vad de heter.
Sista bandet var Grace Will Fall, de var inte så jätte bra men de gick att lyssna på. Deras gitarist var galen.



Outfitten
Linne från Carlings
Leggings från Lindex
scarf från schock
converse från stadium

   
Kommentera inlägget här: