Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

28 Juni

Kategori: Meine leben deinem Augen

Om 9 minuter är klockan 00.00 då borde jag faktiskt gå och lägga mig, men det kommer jag nog troligvtis inte. Men får försöka att somna ganska fort iallafall lär ju inte bli så mycket sömn de kommande nätterna annars.
Men men värmen gör mig nästan galen, det är sjukt varmt så jag, linnéa, ari och anchi drog till hästhagen där vi badade och grillade. Ange, Simon och Flipp var även med en stund.

Ari och Anchi var kämpar och hoppade från ett rep, det såg br00tal ut och livsfarligt, men de var modiga. Träffade även Ella bella.

När jag kom hem duschade och drog över till mamma. Lägenheten har blivit jätte fin nu, verkligen sjukt mysig och det känns inte som det bara är 2 rum. Det är jätte stort och fint och mysigt och allting. Ska bli guld att bo där. Ska dit och äta lunch med imorrn.

Nej nu ska jag sluta uppdatera en massa strunt. Nu ska jag sova och lyssna på Da Vinic koden. godnatt på er!
Kommentera inlägget här: