Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

29 Juni

Kategori: Meine leben deinem Augen

Idag har jag fixat och packat till Sthlm. Åt lunch hos mamma det var mysigt. Vi var även på Överskottet där jag köpte massa M&M, 10påsar för 20kr, sånt gillas.

Det är sjukt varmt ute och jag och Charlotte kommer dö, men det blir det nog värt. Även fast det känns lite random att åka till Sthlm. Men det blir fint, halv tufft att se Allsång på skansen faktiskt.

Fast det är lite jobbigt eftersom jag tycker Anders Lundin är sjukt jobbig.



Ni får ursäkta för lite inlägg, och när de väl kommer så är de korta, flummiga ect, men det är för varmt ute för att jag ska orka koncentrera mig men jag ska försöka ta mig tid och sammanfatta upp allt möjligt innan jag drar på kryssningen, lovar jag ska skärpa mig.

Kommentera inlägget här: