Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Godnatt

Kategori: Meine leben deinem Augen

Jag borde egentligen sova, men sitter och spelar tetris, lyssnar på nick pitera (guden). Jag ska upp klockan 8, vilket är om 7 timmar typ. Jag måste lära mig att gå och lägga mig i tid seriöst! Ända sedan jag fick sovmorgon har jag gått och lagt mig jätte sent. Men Snart är det sommar lov då får jag försöka sova ut.

Jag har varit dålig på att uppdatera = långa inlägg, men jag har inte tid helt enkelt. Men imorrn ska jag iallafall jobba på Yeah med Anchi, vi ska sälja merch och jag tror jag kommer uppdatera under dagen från mobilen. 8kr om dagens surf är najs. nej nu ska jag spela en omgång tetris till, sen ska jag lyssna på Harry Potter och sova. Godnatt på er!
Kommentera inlägget här: