Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Frågor om 2010

Kategori: Meine leben deinem Augen

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort tidigare? Besökte många nya städer och länder, men var i USA, var på krogen, blev homies med massa band, var på min första bortamatch och hockeymatch. Jag fick RÖSTA!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag glömmer alltid bort min nyårslöften så har slutat med det
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Det tror jag inte.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland x2, Tjeckien, Italien, England, Spanien/Baskien, USA
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Mer riktiga konserter
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? TH roadtrippen, Manchesterveckorna, Moshpit Open, Yashin & SCG i Karlstad, San Sebastian, Kubankaravanen till Norrköping
8. Din största framgång 2010? Det tror jag inte jag hade någon
9. Största misstaget? Det blir en hel del sånna, men inget allt för allvarligt, sket i skolan
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, men inte mycket var febersjuk två gånger
11. Bästa köpet? rese&konsertbiljetter
12. Vad spenderade du mest pengar på? resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Manchester, Tokio Hotel, MPA8
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? 30STMs This is War skiva, Yashin - Get Loose, Shadows Chasing Ghosts - Searchlights, Alice in wonderland sountrack, Parkway Drive - Carrion, Herbrightskies - little miss obvious. 2010 - de flesta låtar jag nöta iår.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vette fan, tror att det var ganska samma, men med tanke på att jag såg TH tre gånger på en vecka så...
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sett TH, 30STM mycket mer, varit på fler ÖSK borta matcher
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösa pengar på krogen
18. Hur spenderar du julen?
Hos storebror med hela familjen
19. Var du kär i år? Ja, det kan jag nog säga att jag var.
20. Favoritprogram på TV? The Vampire Diaries, Greys Anathomy, Being Human
21. Bästa boken du läste i år? Läste mycket men The Vampire Diaries och Harry Potter
22. Största musikaliska upptäckten?
Shadows Chasing Ghosts och The Dreams
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Resa till Tyskland och ett stativ. Kommer inte ihåg vad jag fick i födelsedags present.
25. Något du önskade dig men inte fick? Var det säkert
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var på krogen, firade med familjen, var på Yoga.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Fler konserter, mer Tokio Hotel
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Konstigt rötthår, jeans och t-shirt (as always)
29. Vad fick dig att må bra? Tokio Hotel konserter, Manchester, Emma.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Tom Kaulitz (always), Ian Somerhalder
31. Vem saknade du? Leila
32. Den bästa nya personen du träffade?
Michelle. Jasmin, Fabien, Ksenia, Aurelie, Lauriane och lite mer Manchester folk.

KOMMENTARER:

  • Essi säger:
    2010-12-30 | 08:29:44
    Bloggadress: http://blacksunshine.blogg.se/

    Sv: Haha, nej, kan tyvärr inte hålla med dig i huvudtaget på den där. Stefans käklinje är ju all over the place, och Damon är mer... sliskig snubbe som vill ha Elena. Men däremot i verkligheten, Ian, han är skitsnygg! :)

Kommentera inlägget här: