Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

26 April

Kategori: Meine leben deinem Augen


Just i denna stund sitter jag i skolan. Jag slutade för ungefär en och en halvtimme sedan, men har tydligen ingen tyska idag så jag sitter kvar i skolan och gör klart mina bildgalleri i Flash. Det är riktigt kul när man väl har kommit igång. Känner mig riktigt duktig. Passar även på att njuta av att ha internet, min dator hatar fortfarande mitt internet så Eddie som är datasnillet numer ett ska få ta sig en titt på min dator den här veckan.

Kom tillbaka från Skåne och Amanda igår kväll vilket jag inte alls tyckte om, saknar Skåne och det underbara vädret. Dock brände jag upp min rygg så nu har jag fått en allergichock och går på piller och salvor. Men det är bara cirka tre veckor kvar tills jag befinner mig i London och strax efter det Lissabon. Peppa utlandet.

Nej, nu ska jag göra klart mina bildgalleri, skriva klart och skicka in engelskan och bege mig hemåt. Tänkte mest säga att jag lever och att mitt internet fortfarande inte fungerar.


Kommentera inlägget här: