Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

28 April

Kategori: Meine leben deinem Augen



Var dödligt trött imorse, hade tur att jag började kvart i nio, kom även i tid. Helt fantastiskt. Har spenderat all tid i skolan med att göra klart det sista med studenttidningen och min hemsida. Jag är nu nästan helt klar med hemsidan, ska ändra det sista imorgon och sen är jag finito.

Got some sad news, Rupert Grint har landat i Sverige och folk har redan träffat honom. Men jag, Nicco, Josse och Jojo planerar roadtrip snarast! Men som plåster på såren fick jag två nya jobb så det klirrar i kassan i Juni, precis lagom till Tokyo, sweet!

Ska uppdatera om lovet, Dropkick, Skåne och det känns som det är massa mer men det är sjukt störande att inte ha internet på laptopen så får hänga på den stationära istället. Saknar Skåne otroligt mycket. Lov, värme och bra vänner är fan det finaste. Men om 21 dagar är jag levande igen.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: