Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

And It Hurts With Every Heartbeat

Kategori: The music in my vains

Det händer inte jätte mycket i mitt liv right now, jag tar det mest lungt vilket är väldigt skönt, men på grund av det och även om det händer något är det inte oftast det är något jag orkar uppdatera om så därför får ni mina bild, video och musikspam. Jag hänger väldigt mycket på Twitter och Tumblr som kanske märks. Dock om ni är intresserade av någonslags uppdatering av mitt liv så besök min Twitter där jag flitigt uppdaterar mest hela tiden.
När jag vaknade imorse såg jag ett sms från Matilda där hon skrev att Chuck hade svarat på min Tweet jag skickade till honom i natt och jag dog lite halvt av glädje. Som ni kanske har fattat så saknar jag Simple Plan, men det gör verkligen ont i hela mig när jag ser eller hör något med SP.

KOMMENTARER:

  • anchi säger:
    2011-12-30 | 20:00:08
    Bloggadress: http://anchis.blogg.se/

    svar - haha ja men det var längesen. hörde låten i någons blogg eller vad det nu var och blev lite nostalgisk

Kommentera inlägget här: