Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Sportsbreak

Kategori: Meine leben deinem Augen



Jag räknar att mitt lov börjar då jag klev av tåget och blev upphämtad av fader. När jag kom hem blev det lämna resväskan och dumpa ut allting i andra väskan för att snabbt packa om, byta kläder och hämta upp farmor och mormor för att gå på kalas hos Danne. Där firade vi både Jonas och Danne. Jag tycker inte om indisk mat, men Lisa är gör sjukt god mat och god tårta som slank ner.

Tvingade sedan pappa att köra mig lite hetsigt till Folketshus där jag träffad upp Anchi, Johanna och Oscar för att gå på kvällens spelning med Fraction of a Dot och Embrace Elijah. Det var bra, men börjar tröttnat lite på att se samma band flera veckor i rad. Efter det tog jag sällskap med Johanna, Robin och Oscar hem till Robin där vi åt Tacos, eller i mitt fall Chips med ostdipp.

I måndags tog jag mig en tur till Mullhyttan för att mysa med Emma. Mys blev det med film, hembakade muffins och jätte god lax. Innan jag kom fram till Mullhyttan råkade jag hoppa av bussen en mil för tidigt så det blev att gå på upptäcktsfärd i Fjugesta innan Emma kunde hämta upp mig.

Jag levde även på SF, var på bio på tisdagen och såg Burlesque med mor, Lisa och Maja. Blev förvånad hur bra den faktiskt var. Christina Aguilera är bättre skådis än jag trodde, och måste erkänna hennes röst är väldigt grym. Jag och Vincent såg Gulliver's Travlers i onsdags. Även den förvånade mig hur bra den var, riktigt rolig men Jack Black brukar lyckas med sina filmer.

Pappa fyllde år så det blev först bio med bröderna och se Åsa-Nisse och sedan middag på Al Forno. Sjukt trevlig och mysig kväll med min underbara familj. Firade pappa i går med med Danne, Lisa och Douglas. Det blev fika, Jengaspelande och en massa sjöschabbande med Douglas. Fick även se United vinna 0-4 mot Wigan vilket var skönt eftersom vi har två svåra bortamatcher framför oss.


På kvällen var jag hos Rasmus och hade lörddagsmys med Melodifestivalen, skräckfilmer, chips och nuddlar. Lika epic som vanligt.

KOMMENTARER:

  • Anchi säger:
    2011-02-27 | 17:26:09
    Bloggadress: http://anchis.blogg.se/

    "Efter det tog jag sällskap med Johanna, Robin och Oscar hem till Robin där vi åt Tacos, eller i mitt fall Chips med ostdipp." du som hade så bråttom för att du skulle hem och sova...........

Kommentera inlägget här: