Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Times Like These

Kategori: Meine leben deinem Augen


Har varit på landet i veckan och arbetat lite, solat tills jag inte kunde vara ute mer och läs serier och böcker. När jag kom dit i tisdags kände jag nästan inte igen mig. Har inte varit där sen förra sommaren och nu fanns det nästan inga trän kvar. Blev chockad över hur mycket mark vi hade. Jag ser verkligen fram emot tills vi blir klara och man kan börja vara där mera. Det är jätte mysigt där och stillsamt.

Första dagen lyckades jag dra på mig en konstig bränn, det är något med mig och få konstiga brännor på magen. Men solen tar tydligen jävligt bra så kanske kan få lite mer färg innan solen försvinner för alltid.

Kommentera inlägget här: