Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Music is EVERYTHING

Kategori: Thoughts of reality

Jag tror inte alla förstår uttrycken ”Musik och allt” och ”Musik är livet”. Efter att ha sett Oskar ikväll har jag blivit på nytt född. Jag har återigen blivit påmind om varför jag älskar musik och varför konserter är det bästa som finns. Jag glömmer det när det går för lång tid mellan konserterna men lyckan jag får räcker länge. Jag blir en livsnjutare och känner mig mer levande än det går att vara. Jag blir lycklig och vet inte vart jag ska ta vägen. Min kropp blir full av adrenalin och jag skulle kunna springa runt jorden och möta mina värsta rädslor utan problem, för jag har den känslan i mig. Känslan av 100% oslagbar.

Det är som att komma hem nykär. Helt plötsligt är allt bara helt fantastiskt och inget kan stoppa mig. Jag kan helt enkelt sluta le.

Det är livemusik som inspirerar mig, som får mig motiverad att göra saker. Musik får mig att vilja skriva, må bra och framför allt vilja leva och vilja bli.

Kommentera inlägget här: