Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Last Night Can't Remember What Happend Where Did We Go?

Kategori: Meine leben deinem Augen



Well som ni har märkt så är jag tillbaka från London, men dessvärre har jag inget internet på min dator och eftersom jag drar till utlandet igen på torsdag kan jag inte lämna in den förens den sjunde. Så uppdateringen kommer vara sjukt kass och obefintlig, men London bilder och uppdatering kommer. Jag hade det sjukt bra och saknar verkligen England, engelsmän och att vara fri.

Annars är det full rulle i mitt liv. Det är YEAHfestivalen i helgen, Man Utd - Barca i CL finalen ikväll, drar till Göteborg för att fira Charlottes student, min bal och sedan blir det som sagt utlandet. När jag kommer hem är det bara fyra dagar kvar till min student och den veckan består av lakmålning, avslutningsmiddag, VI-kamp och allt möjligt. Har kommit in på journalistlinjen i Hällefors, men hoppas fortfarande på skolan i Göteborg.

Kommentera inlägget här: