Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

I Got Rings On My Fingers And Glitter In My Hair

Kategori: Meine leben deinem Augen

Ligger i sängen och borde sova men är inte så pass trött än så försöker fördriva tiden med min lilla iPod. Jag tänkte läsa min nya bok "Jag saknar dig Jag saknar dig!" men kom precis till kapitlet där Cilla dör så kände att det inte är så passande, det kapitlet kan jag heller inte läsa på bussen hem imorgon så vad det blir för underhållning i 2 timmar är en bra fråga. Den här veckan har gått fort redan torsdag (klockan är efter 00.00) och sjukt slappa dagar. Måndagen spenderade jag med att skriva mitt reportage om Kubanerna som jag fick väldigt bra respons på, samt jag tittade klart på säsong 2 av Sons of Anarchy - kan vara den bästa serien någonsin gjord! I tisdags hängde jag med min favorit Emma, länge sedan jag träffa henne, sen hoppa jag på bussen till Hällefors. känns konstigt att vara tillbaka men ändå väldigt hemma.
I skolan har vi diskuterat våra reportage samt gått igenom In Design och idag ska vi gå igenom Photoshop, peace of cake med andra ord. Slapp vecka och slappa lektioner, imorgon ska vi på teater i Örebro får hoppas någon jag känner ska på teatern vill inte vara mobbad tjej nr.1.

Får pengar på fredag och efter att ha gjort upp min månadsbudget har jag 300kr kvar av 2425, älskar livet (not).

Kommentera inlägget här: