Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Tips

Kategori: Meine leben deinem Augen

Har inte skrivit här på länge. Har inte tänkt ta upp något regelbundet skrivande, men vem vet kanske skriver en rad då och då.
 
Det jag tänkte skriva om idag är lite tips.
 
Tre bra ungdomsböcker jag har läst på sistone är
The Carrie Diaries av Candace Bushnell
The Carrie Diaries - Sommar i New York av Candace Bushnell
Flyga Högt av Katarina Von Bredow
 
Jag har även läst en bra deckarserie av Kristina Olsson. Det finns fem böcker och jag har läst de två första böckerna, och ska börja sluka de andra när jag har slutat läsa Sommar i New York.
 
En bra film jag har sett - The Mortal Instruments.
Det var något med den filmen som jag inte bara kunde släppa, tänke på den hela tiden och ville bara se om den igen och igen. Så efter jag kom hem från biografen så beställde jag hem de böckerna som har släppts. Ska börja läsa de när jag inte har tusen andra böcker och läsa. Får försöka matcha in släppet av sista boken i vår.
 
En serie jag inte kan få nog av - The Carrie Diaries.
Den är så lättsam och söt och underhållande att titta på att jag verkligen längtar till nästa avsnitt.
Kommentera inlägget här: