Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Mina ships

Kategori: Meine leben deinem Augen

Som den serienörd jag är så har jag självklart favoritpar i de flesta serier jag titar på. Det finns några par som alltid kommer slå alla. Till exempel Logan & Veronica och Blair & Chuck. Det kan knappats bli bättre?
Det går dock inte så bra för mina ships i mina serier just nu. Mitt bästa par kommer aldrig blir tillsammans igen då den ena har lämnat serien och ett annat par som jag gillar kommer nog inte bli tilsammans igen. Endast tre par är tillsammans. Var av två ska gifta sig så det är fint!

How I Met Your Mother -
Robin & Barney
Beauty And The Best - Katherine & Vincent
Switched At Birth - Bay & Ty
Pretty Little Liars - Hanna & Caleb
Marvels Agents of S.H.I.E.L.D - Skye & Ward
Arrow - Felicity & Oliver & Thea & Roy
Glee - Kurt & Blaine
The Vampire Diaries - Elena & Damon
The Carrie Diaries - Walt & Bennet
True Blood - Sookie & Eric

Kommentera inlägget här: