Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

När jag var liten trodde jag att....

Kategori: Meine leben deinem Augen

. 50 öringar var 50 kronor.
. När mina föräldrar var små var de svartvita.
. Att Astrid Lindgrens figurer fanns på riktigt när mamma var liten.
. Jag förstod aldrig hur jag kunde vara yngre än min största storebror eftersom jag fyller år först i familjen.
. När jag skulle flytta från ett område tll ett annat trodde jag att jag skulle flytta till en annan stad.
. Jag trodde man kunde gräva sig till Kina i sandlådan, och försökte flera gånger.
. Jag och min familj var på akvarium i Stockholm och då fock jag vet att det fanns hajar där. Jag blev livrädd så min bror var tvungen att bära mig för jag var helt säker på att hajarna simmade fritt ich kunde attackera oss.

KOMMENTARER:

  • Charlotte säger:
    2014-01-23 | 13:48:39
    Bloggadress: http://twitter.com/killerbell

    "När mina föräldrar var små var de svartvita." Haha, fyfan vad söt!

Kommentera inlägget här: