Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Arbetskollegor

Kategori: Meine leben deinem Augen

Hade min första dag i Karlskoga då jag har varit sjuk och ledig i veckan. Jag har fruktat denna dag sedan i början av januari då jag bestämde mig för att börja i Karlskoga för tre månader. Det jag har fruktat är inte att pendal, då jobbet har ordnat så jag jobbar samma schema som de jag pendlar med utan det är kvaliten på arbetsplatsen. Det är sunkig miljö, sunkiga bord, oanvändbara telefoner, osittbara stolar, världens sämsta luft bland annat.
Men överraskande nog så har denna dag gått bra, och det är tack vare att jag har de allra bästa arbetskamraterna någonsin. Vi har alltid så fantastiskt kul och de får mig att stå ut på ett jobb som inte alltid är det bästa någonsin.

Det ringer väldigt lite just nu vilket betyder att vi inte har så mycket att göra så vi har roat oss med att ringa in till oss själva från våra mobiltelefoner och se vem som skulle få samtalen, jag fick alla och det var svårt att hålla sig för skratt ifall det skulle ha varit en riktigt kund.

Den dagen jag inte jobbar med dessa underbara människor, vilket tyvärr kommer bli väldigt snart. Det kommer att vara en väldigt jobbig och sorlig dag, för hur kan man inte få jobba med världens bästa männikor?
 
 
Kommentera inlägget här: