Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Julen 2016

Kategori: Meine leben deinem Augen

Då var julen slut. All denna hets och den är över på två dagar. Har varit en lugn jul. Tobias jobbade på förmiddagen till julafton så jag och Kerstin åt lunch och fikade hos pappa med pappa och mamma. Sedan spenderades resten av dagen hemma hos oss. Vi fick besök av Tobias syster och man och deras mamma, det blev en mycket trevlig kväll. Fick en Harry Potterklänning och ett Nightmare before Christmas monopol och Kerstin fick massor av Frost saker.
 
På juldagen var vi hos Danne och Lisa och firade.Therese och Eva kom även. Det var jätte kul att träffa Eva, har inte träffat henne sedan Thereses student och Therese har jag inte träffat sedan förra julen. Jag och Dogulas nördade Harry Potter deluxe, han hade fått massa Harry Potter saker som jag lånade. Även om jag inte gillar julen så är det trevligt att umgås med min familj.

 
 


Kommentera inlägget här: