Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

29 Februari

Kategori: Meine leben deinem Augen

När det damp ned nya pengar på kontot i torsdags så svängde jag förbi blomaffären för att handla lite nya tulpaner och köpa en köttätande växt som Tobias har tjatat så om att han vill ha. Hade tänkt att den köttätande växten skulle stå i hallfönstret och för att kanske slippa att den blir nedputtade av en katt så köpte jag två småkrukor till för att fylla ut lite. Den köttätande växten rör inte på sig så mycket, vilket nog beror på att det knappt finns några flugor så vi får se hur länge den överlever. Köpte även nya super fina orkidéer som fick ta plats i vardagsrummet.
 
För ett tag sedan beställde jag äntligen en ny telefon. Jag har hållt på att bli knäpp på min gamla telefon då man knappt ser något på skärmen samt den är så seg. Men telefonen är 4,5 år gammal så att beställa en ny telefon var nästan dags. Har inte riktigt vant mig vid min nya telefon. Jag tycker den är enorm att hålla i handen, men att ha något annat är iphone existerar inte. Men jag har i alla fall världens gulligaste mobilskal.
 
Kommentera inlägget här: