Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

19 Februari

Kategori: Meine leben deinem Augen

I går var jag på kalas gånger två. Först åkte jag till Kungsör och firade Tobias pappas sambo och hennes mamma som fyllde 60 respektive 85år. Kerstin stannade kvar där och skulle sova över och jag begav mig till Latorp där jag fixade det sista hemma hos Emma innan vi begav oss till Örebro och hem till Jonas och Maja. Jonas fyllde 33år igår så han hade födelsedagsfest. Det var trevligt folk och god mat så en väldigt bra kväll.

Idag är jag lagom seg och tänker spendera dagen med att titta ikap på veckans tv-serier. Skulle hämtat Kertsin i Kungsör men hon blir istället hemkörd så tänker inte sätta min fot utanför dörren förrän jag har yoga ikväll.
 

Kommentera inlägget här: