Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Seriesammanfattning 2016

Kategori: Watch it, love it, enjoy it

Årets beroende:
Shadowhunters
 
Årets snyggaste man: 
Matthew Daddario
 
Årets vackraste kvinna:
Haley Atwell
 
Årets finaste kärlekspar:
Malec
 
Årets bromance:
Heathwave & Captain Cold. Älskar de tillsammans!! 
 
Årets womance:
Tjejerna i SKAM
 
Årets hejdå:
Enda serien som jag tittar på som slutade 2016 var Beauty and the beast. Bra var det för kvalitén försvann redan förra säsongen.
 
Årets borde-bli-nerlagd: 
Tycker inte alls Criminal Minds är lika bra denna säsong. Men det är också ytterst få serier som håller 12 säsonger. Blir så tråkigt när favoritkaraktärer försvinner. Jag känner mig absolut klar med denna, följer nog säsongen ut och kanske nästa om det blir den sista.
 
Årets "jag bryr mig inte ett skit": 
Om Lucifer i Supernatural, han har varit skurk redan, det räcker! Är så trött på Gud, djävulen och änglar. 

Årets sämsta nedläggning:
Agents Carter, så orättvist, den serier var verkligen bland mina favoriter.
 
Årets käftsmäll:
Bobbi & Hunter när de lämnade.
 
Årets skratt:
The Good Place, så hysteriskt roligt!
 
Årets gråtatfest:
Marvels Agents of Shield. Både när Bobbi & Hunter försvinner och säsong finalen. Denna serien gör mig verkligen heartbroken.

 
Årets bästa replik-person:
Magnus Bane

 
Årets breakup:
Olicity kanske?
Inget av mina hardcore ship gjorde slut. Så de som gjorde slut som jag brydde mig om lite var Oliver & Felicity från Arrow.
 
Årets nykomling:
Shadowhunters. Levde för Shadowhunters från Januari - maj.
 
Årets "snälla gå och dö": 
Ramsey Bolton & Cersie Lannsiter. Detta hat jag har för visa karaktärer i Game of Thrones. Ramsey fick ett fint slut, får hoppas att jag slipper Cersie snart med.

Årets bästa skådespelare:
Alla barnen i Stranger Things är verkligen duktiga och begåvade för att vara så unga.
 
Årets bästa skådespelerska:
Tatiana Maslany. Alltså hon klarar av att spela så många olika karaktärer och jag tänker inte en enda gång att det är samma person!

Årets webb-serie:
Stranger Things, Netflix fortsätter leverera.
 
Årets svenska serie:
Svenska Hollywood fruar, alltid! 
 
Kommentera inlägget här: