Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

London dag 4

Kategori: Meine leben deinem Augen

Tobias kände sig lite bättre så vi planerade att försöka göra något idag! Innan hade vi pratat om att gå till sea life, i och med att det låg så pass nära hotellet med bestämde vi oss för det. 

 
Vi tog oss nästan igenom hela innan Tobias började känna sig lite dålig. Men vi tog oss igenom och på vägen tillbaka till hotellet stannade vi vid en food truck precis vid Thames som sålde frukt och juice, där satt vi och njöt av vädret medan Tobias fick lite läkeråd.
 
När vi kom tillbaka till hotellet lämnade jag av min kamerautrustning och tog en promenad till apoteket och mataffären.
På vägen tillbaka började det regna så när jag kom tillbaka till hotellet var jag dyblöt. Eftersom det regnade ute gjorde det inte så mycket att vi var inne på hotellet. Vi kröp ned i sängen och tittade på två avsnitt av Prison Break. 
 
 
 
 
 
 
 
 

På kvällen mådde Tobias bättre så vi bestämde oss för att ta en promenad, det var härligt att gå runt i London. Vi hamnade vid Trafalgar square. Där såg vi något som hette  "The Ghost Bus Tour." Så vi hoppade på bussen, det var hysteriskt kul och intressant! Bussen åkte runt till olika hemsökta platser i London. Vi åkte förbli Fleet Street (sista bilden) vilket jag tyckte var extra kul!

 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: