Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

25 Mars

Kategori: Meine leben deinem Augen

Sitter hemma hos mamma och väntar på att lunchen ska bli klar. Jag och Kerstin har varit och gympat nu på förmiddagen och sedan ska vi införskaffa nya vårkläder till henne och handla mat för veckan. Kanske blir någon våffla med på våfflansdag?
Jag hoppas på att jag och Tobias kan se sista Harry Potter filmen ikväll då vi såg del 1 igår. Måste införskaffa Fantastic Beasts med. 
 
 
Förra helgen fyllde Emma 25 så svängde förbi henne en stund och firade innan de begav sig ut på krogen. Det var väldigt trevligt! Ibland är inte fylla människor helt odrägliga.
På söndagen var planen att städa lite och stor handla innan Kerstin skulle på bollkull. Planen blev helt ändrad när Kerstins kompis ringde på och ville leka. Handlingen blev inställd och istället storstädade jag undervåningen, putsade fönster på nedervåningen både in och utsidan. 
När tjejerna ville gå ut passade jag på att följa med och tog en liten titt i trädgården och såg att en häck jag slet med förra sommaren var full med löv så började kratta och rensa. Har tänkt ta ett tag imorgon med så den blir klar i tid. Ska verkligen köra 100% i trädgården i år och börja i tid, inte vänta tills det är hur mycket ogräs som helst.
 
 
Kommentera inlägget här: