Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Kvällslista

Kategori: Meine leben deinem Augen

När går du och lägger dig på kvällen?

Jag försöker gå och lägga mig vid klockan 9 på kvällen för då har jag ungefär en timme på mig för att kunna läsa och varva ned. På helgen är det lite olika men runt tolv.

Vad är det sista du gör på kvällarna?

Kontrollera så alarmet är ställt och jag inte slagt på ljudlös. Om jag läser bok är det troligtvis att jag släcker lampan för jag har somnat med boken i sängen

Hur lång tid spenderar du i badrummet varje kväll?

Kanske 15-20min? Duschar, gör rent ansiktet och borstar tänderna.

Är kvällsfika viktigt?

Vi kvällsfikar aldrig och jag har aldrig i min uppväxt haft den traditionen heller.

Hur går du klädd på kvällen? 

Efter att jag har duschat byter jag om till mjukisshorts, mysstrumpor och en tröja som jag klippt om till linne.

Är du kvällstrött?

Lite beroende på hur man ser det, jag är inte så trött som på morgonen, för då kan jag vara trött i timmar. Men jag kan bli trött tidigt. Särskilt när jag ska göra något.

Hur ser en perfekt kvällsstund ut?

Sitta i fotöljen på kontoret med en filt, tändaljus, varmchoklad och en bok. Älskar mina stunder för mig själv när jag får läsa.

(null)

Vad är det bästa med kvällen?

Att man slipper vara på jobbet och att man snart får sova. På en fredag och lördag kan det vara skönt att få läsa eller kolla på serier.


Kommentera inlägget här: