Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Måndagslistan

Kategori: Meine leben deinem Augen

1. Vad ser du fram emot den här veckan?

Stallet är alltid veckans höjdpunkt, men åker till Prag på fredag vilket jag ser framemot mycket!

2. Vilken var den senaste bloggen du började läsa?

Är ingen står bloggläsare och har inte läst bloggar på evigheter.


3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?

Nej, men kanske slänger ihop lite stuvade makaroner. Annars ska jag äta ute halv veckan, alltid ett plus.


4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!

Åkte hem sjuk från jobbet idag så passade på att ta en bad och koppla av lite. Passar extra bra när vi har mellan -15 och -7 grader ute.

(null)


5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?

Friskhet


6. Vad gjorde du igår kväll?

Tittade på Iron Man med Tobias. Vi ska titta om alla Marvel Cinematic Universe filmerna, så pep! Black Panther, Avengers och Ant-man kommer på bio iår.

7. En bild som symboliserar denna dag:

(null)

Vackert men kallt!


8. Vad åt du till frukost idag?

2 riskakor och 1 sharonfrukt

9. Vilken tid på morgonen vaknar du?

Går upp mellan kl.5.45-6.10 beroende på om jag ska lämna i skolan. På helgen går jag upp runt kl.8. Idag gick jag upp 6.10.

10. Hur ser du oftast ut till vardags?

Jeans, t-shirt, tjocktröja och osminkad. Orkar inte lägga ned tid på mitt utseende när jag kan få sova på morgonen istället. Utseende känns inte riktigt viktigt längre.


Missade att publicera denna igår så passar på att göra det idag!



Kommentera inlägget här: