Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Stockholm

Kategori: Meine leben deinem Augen

Vid klockan fyra på eftermiddagen var jag framme i Stockholm, jag tog mig till hotellet där jag möte uppe Janni. Efter det gick vi ut på stan då Janni behövde äta. När vi kom till Sergelstorg hölls det en minnesstund för Avicii som dött dagen innan, vi var kvar en liten stund innan vi gick till Kungsträdgården och njöt av det fina vädret. Vi gick tillbaka till hotellet, hämtade våra kameror och gick sedan runt i Stockholm och fotade. 
På söndagen innan konserten så började vi med hotellfrukost, jag älskar frukost, kan sitta och äta frukost i evigheter. Det är verkligen bästa måltiden alla tider på dygnet. Efter det gick vi på stan för att shoppa lite. Jag hittade födelsedagspresenter till Kerstin, jeans och jeansshorts till mig själv. Väldigt behövligt. Vi åt även lunch på min bästa resturang, Vapiano. De gör den godaste pastan, den är fantastisk, det är synd att den inte finns i Örebro därför blir den obligatorisk när jag besöker stor städerna.
Kommentera inlägget här: