Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Another day

Kategori: Meine leben deinem Augen

Trevlig skoldag. Vi gjorde ingenting annat än att surfa på datakunskapen.
På engelskan läste vi en bok. Jag och Linnea satt och skratta åt 16cm,
jag tänker på dig när jag mäter ect. Gosh så bäst.
På historian svara vi på frågor så vi fick sitta vid
datorn. På Musiken spelade vi "The Ballad" av Millencolin. Jag och Emma blev
jätte glada. Plus jag och Natahlie sjung i mick, OMG att jag våga aja.
Typ jag tror det lätt vettigt? Jag är jätte pep på att gå med i kören iallafall.

När jag kom hem titta jag på film och packa det sista.
Ska träffa emma halvsüster om en timme och sen far vi.
OMG så bäst det kommer att bli verkligen.

Så nästa uppdatering blir när jag kommer hem så dissa inte helt bara för jag inte
uppdaterar på ett tag.

Kommentera inlägget här: