Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

jag känner ...

Kategori: Meine leben deinem Augen


jag känner att jag inte är något bra på det här med att blogga, men just nu har jag inget att blogga om.
Var på basaren idag träffa ivar, stina och Julija.
Jag, Sandra och Elin hittade Judith, Amanda och Hedvig, umgicks med Hedvig sedan.
Fan vad jag saknar henne.
Jag håller på och skriver, läser, går i skolan och försöker leva.











Mitt hjärta glömmer slå
jag slutar andas
Jag glömmer tid och rum
Jag ser dig överallt
Du är överallt,
I mina ord, i mina tankar
Du fyller mina drömmar med liv,
Din verklighet är min dröm
Min värld är du
Du är vaken när jag sover
Kall och vacker
allt jag vill ha
är du ingen annan.
Kommentera inlägget här: