Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Automatisch nur automatisch so automatisch

Kategori: Meine leben deinem Augen

Imorgon  bitte sätter sig jag och Charlotte på tåget till Köpenhamn om allt går enligt planerna. Eftersom det är snökaos i hela sverige så har jag ingen aning om vilka tåg det är som går och inte går. Och om vårat tåg skulle gå så får vi hoppas att västtrafik är på sin bästa sida och inte krånglar så vi missar vårat tåg pga av de.

Det är sjukt hur fort tiden kan gå. Nyss var det 26 november och jag vaknade utdöd upp från en vit soffa mitt ute i ingenstans och hade alldelse för många sms i inkorgen där det b.la stod att vi hade våra TH biljetter. Nu har det nästan gått 4månader, vart tog tiden vägen? Jag är inte bered för det här någonstans, jag vill ha mer tid på mig att förbereda mig på, få tid att andas. Men nu händer det, tre TH konserter på en vecka.
Kommentera inlägget här: