Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Torsdags Tankar

Kategori: Meine leben deinem Augen

Då sitter man här klockan är tjugo över tio och jag har inte öppnat Naturkunskapsboken på hela dagen vilket känns mindre bra då vi har prov i ekologi imorgon. Min eftermiddag har istället bestått av projektarbete och studio plus serier i mängder. Jag pluggar nästan bäst när jag tittar på tv/film konstigt nog, men det beror på att min koncentrations förmåga är icke existerande. Funderar fortfarande på att plocka upp anteckningar och banka in det sista men min kropp vill inte lyda mig utan tycker att det är roligare med photoshop, spotify och Moshpit Open.

För att lämna plugget så kan jag säga att tv serier är så sjukt fint! Först blev det en bra avsnitt av Gossip Girl, sedan ett Glee avsnitt (jag vill bara DÖDA Rachel) med Britney Spears tema och avsluta med JJ's sista Criminal Minds avsnitt, sjukt sorligt måste jag säga! Imorgon kommer det ett ny Vampire Diaries avsnitt vilket sitter väldigt fint, funderar skarpt på att ha ett litet maraton i helgen.

Förutom att det är ekologiprov imorgon är det dags för skolfotot, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller något, men det blir nog bra. För det kan endast bli bättre än förra årets skolkort som var bedrövligt, vi har även bokat studio så vi ska fota egna porträttkort så vi slipper betala massa dyra pengar för kort man inte blir nöjd över för att ge till släkten och så ska några ur klassen hjälpa Sandra med sitt projektarbete.

Påtal om Sandra så tatuerade hon sig i tisdags, hon blir den fjärde i klassen att förfina sin kropp, och Jojo ska göra det nästa vecka. Jag känner verkligen hur mycket jag vill göra mina uttänka tatueringar, jag har så många men så lite pengar men jag har bestämt att det blir att spara alla pengar man får i julklapp, födelsedagen plus önska sig det i julklapp enbart så borde jag ha råd att göra den i januari nästa år. Det är en lång väntan och jag har aldrig varit mer taggad men jag för nöja mig med att jag troligtviss kommer få utsmycka mig lite nästa måndag.

Nej nu skriker läxorna efter mig och vill hinna läsa ett kapitel i Vampire Diaries med så det blir att släcka ner datorn.
Kommentera inlägget här: