Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Daughtry

Kategori: The music in my vains

Resan till denna konsert började inte lätt. Det började med att Anchi nästan glömde biljetterna på jobbet. När vi väl kom iväg så fick vi bil problem på vägen så vi fick stanna. Då hade vi redan en tight med tid. Att vägen vi åkte på när vi väl kom in i Stockholm var avstängd hjälpte inte precis, men tillslut kom vi fram med fem minuter tillgodo innan det skulle börja enligt biljetten.
Konserten var fantastiskt bra. Innan tänkte jag att Daughtry är ett sådant band jag vill se men att det räcker med en gång, men det ångrade jag från första raden Chris sjöng. Jag var så chockad och imponerad att hans röst lät precis som på skiva har nästan inte varit med om något liknande. Han har verkligen en fantastisk röst. Att de även spelade nästan alla låtar jag vill höra med gör konserten inte sämre. Hela konserten var magisk, hans röst, låtarna. Måste bara säga att Chris borde definitivt le mer under konserterna.

KOMMENTARER:

  • Anchi säger:
    2014-04-17 | 12:46:19

    Åååh ❤️ kärlek

Kommentera inlägget här: