Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Böcker lästa 2014

Kategori: Read, forget, escape

I början av 2014 skrev jag en lista på böcker jag skulle läsa under 2014, här är en lista över alla böcker jag har läst. De fetmarkerade är de böcker jag har läst:
Listan 2014:
Fault in our stars
Divergent
Insurgent
Allegiant
Cirkeln
Eld
Nyckeln
Davidsstjärna
Polis
Lex bok
Fangirl
City of Bones
City of Ashes
City of Glass
City of Fallen Angels
City of Lost Souls
City of Heavenly Fire
Boktjuven
Pretty Little Liars
Flawless
Perfect
Unbelievable
Wicked
Killer
Heartless
Wanted
Twisted byter till Miss Pergrines Hem För Besynnerliga Barn
Ruthless byter till Elenora and Park

Andra böcker jag har läst under 2014:
Jollicoe Road
Oliver Twist
Tom Sawyer
Loranga, Masaring & Dartanjang & Loranga, Loranga
Harry Potter och De vises Sten
Harry Potter och Hemligheternas Kammare
Harry Potter och Fången Från Azkaban
Harry Potter och Den Flammande Bägaren
Harry Potter och Fenixorden
Harry Potter och Halvblodsprinsen
Harry Potter och Dödsrelikerna
Gossip Girl
Gossip Girl - Ni Vet Att Ni Älskar Mig
Gossip Girl - Allt och Lite Till
Gossip Girl - För Det Är Jag VärdGossip Girl - Det Som Passar Mig
Gossip Girl - Leva Livet Här och Nu
Gossip Girl - Ingen Gör Det Bättre
Gossip Girl - Fiender i Vått och Torrt
Gossip Girl - Bara I Din Fantasi
Gossip Girl - Det Finns Bara En Av Mig
Vid Skuggan Av San Siro
The Maze Runner
The Scortch Trials
The Death Curse
The Kill Order
Qudditch Through the Ages
Beast and where to find them
The tale of beadle and bard
The Hobbit
Kommentera inlägget här: