Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

I closed a door and opened a window

Kategori: Meine leben deinem Augen

Gårdagen kändes som en tuff dag, det var många tankar som snurrade i mitt huvud, men när jag vaknade imorse var det varken med tungt hjärta och en hjärna fullproppad med tankar. Jag gjorde min sista dag på det jobb jag har spenderat nio och en halv månad. Jag har trivts så otroligt bra med både arbetsuppgifter och kollegor, så när jag fick så fina avtackningspresenter så blev jag verkligen rörd. Citronträdet kommer passa perfekt i växthuset plus det doftar fantastiskt. Åt pralinerna som jag fick nu ikväll, helt fantastiska.

På måndag befinner jag mig på en ny arbetsplats med nya människor och arbetsuppgifter. Det känns både spännande och lite läskigt när man inte vet vad det är man har framför sig. 
Kommentera inlägget här: