Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Bröderna bus på besök

Kategori: Meine leben deinem Augen

28-29 juni kom Douglas & London på besök och sov över. Jag och Kerstin hämtade upp de på förmiddagen, vi åkte och handlade lite frukost och jordgubbar innan vi åkte hem. När vi kom hem körde ungarna på direkt medan jag började förberedda lite för lunch. Efter lunchen åkte vi och åt glass vid bokcafet, som har den bästa och godaste glassen och sedan vidare till Hallagården där vi tittade på djuren där. Dock var inte barnen så intresserade av djuren. Deras bästa var att kasta stenar och pinnar i vatten.
När vi kom hem tog vi lite mellis och förberedda jordgubbs och rabarberpaj som vi tog som efterrätt efter maten. När all mat var upptagen blev det lite tv häng innan det var dags att gå och lägga sig. Dagen efter tog vi det mest lugnt, Kerstin åkte till sin mamma på förmiddagen men killarna tittade på film innan lunchen och efter lunchen blev det massa legobyggande då min bil inte startade när jag skulle köra hem de så vi fick vänta tills de kunde hämtas. Men inte mig emot, då jag älskar att umgås med mina vildungar.
Kommentera inlägget här: