Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Kvällsdopp

Kategori: Meine leben deinem Augen

Jag är inget stort fan av att bada, jag är en riktig badkruka och tycker nästan alltid vattnet är kallt. Men nu har vi haft nästan mellan 20-30 grader  i flera veckor och idag har jag nästan smält bort. Så jag och Kerstin tog oss ett kvällsdopp. Jag tänkte först inte bada men efter att ha vadat ut så var det ganska skönt i vattnet så jag doppade mig faktiskt och det var inte alls så kallt, mest skönt. Jag hade tänkt passa på och bada både lördag och söndag då värmen  hade tänkt hålla i sig. Det är så härligt att det är maj och det är så pass varmt i vattnet att till och med jag kan bada.

(null)

(null)


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2018-05-27 | 07:32:07

    Dopp

    Svar: Thank you!
    Zara/NÄ

Kommentera inlägget här: