Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Datakunskap FFS

Kategori: Meine leben deinem Augen

Nu sitter jag i skolan och har data kunskap. Vi har coola macar så när jag blir rik ska jag fan skaffa en. MPA8 äger, så lev med det. Nu om vår lärare tbx så nu får jag inte sitta här mer, men ikväll åker vi så när jag har slutat så ska jag packa ner mitt hus i en väska. Jag har ont i halsen och kommer säkert bli sjuk. Plus att Millencolin löste sig, jag ska bo hos Linniie och även gå med henne det blir mys saknat henne jätte mycket. 

Nu har jag tittat på nya th tv avsnittet hahh så bäst. Den här datorn är lite störd så jag fattar inte hur man klistara in linkgrejen men den kommer när jag kommer hem. "I get ultra strong for georg." Gosh så bäst.
Kommentera inlägget här: