Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Finally Friday

Kategori: Meine leben deinem Augen

Skola idag då.
Hade prov på morgonen. Det gick väll sådär, skrev en hel sida om kvarntorpshögen.
iaf sen så var det engelska slappt, lyssnade bara på föredrag,
asså allvarligt min klass engelska är förfärlig. Det är plågsammt att lyssna på.
sen var det svenska, det hade hänt nått så matlagen fick planera och så ja
vi satt i solen och planerade lite. sen var det lunch, det var ju extremt äcklig bonde omellet
så jag gick till sommarro och köpte två kexchoklad. Sen så hade jag vattenkrig med sjuorna.
Jag blev blöt, så jag fick gå och byta om till gympa tröjan, så nu sitter jag i den och har kvar
mitt fina linne i skolan. efter lunch så var det sam sandra, elin och ella pratade om göran person,
olof palme och fredrik reinfeldt. Sen pratade Piltn om Sadam Hussein(?)
Vi fick 5min extra rast och då köpte rasmus mina svampar för 20kr hohoh plus jag kan göra egna
nu YY. Sen var det klasstimme och då planerade vi klart. Sen blev det bara att cykla hem
Och nu sitter jag här och kollar på Smallville.
Det kanske blir Silverstein imorrn, vi får se vi får se. Annars blir det yeah festivalen
Jag har iaf sommarjobb de två första veckorna så jag är/blir nu 3008 kr rikare.

Btw på klasstimmen så sa jan åke att på nästa måndag den 9 så när vi är klara med våra bänkar får vi gå
och sen så om vi blir klara får vi ledigt på tisdagen, sen år skolavslutningen på onsdagen.
och efter den åker jag Iaf. på måndag är det klassresa till onsdag så ja ingen skola.
Sen på torsdagen är det skola men jag ska fira annas student så antingen får jag ledigt eller så skolkar jag.
Och sen på fredagen är det nationaldag och då har sanna spelning



Nu har jag då repat vi la på trummorna på failuer.
Den är nog snart klar. Så om trummorna gick bra så är wake up, failiuer och
for you i´m alive klara instrumentalt. Terry ska lägga på sång på onsdag
och sen så har vi bara lovesick och staty of the world kvar.
yeah det känns bra. Fan vad nice if vi skulle hinna bli klar med alla
låtarna, aja man kan ju alltid hoppas.
Jag och danne har nooo komunikation in our relationship
haha jag och danne är så jävla bäst puss på oss
Kommentera inlägget här: