Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

26 Februari

Kategori: Meine leben deinem Augen

Åter igen grattis till pappa som fyller 60 idag.

Skolan dagen var cp som vanligt. Det blev väldigt många kakor, kärleks mums och pepsi. Haha
Datakunskapen var seg som vanligt, men vi gjorde i alla fall något.
Det är massa utländska studenter på skolan nu, och de kommer vara det i typ 2-3 veckor till, i alla fall en lärare från Ungern (ditt media eleverna får åka) frågade om vägen till Ulf Skoog (rektorn) och jag kan inte förklara väg beskrivningar så jag visade honom istället, så jag fick använda min engelska och det gick skit bra, jag tveka inte och jag visste vad jag skulle säga, det var bra. Och jag hoppas verkligen jag kan åka till Ungern nästa år.
På engelskan så översatte jag och Linnéa hemsidan, jag är snart klar med min del om foto sen är vi klara. Det borde vara MVG nivå på det iallafall eftersom det bara är fyra i klassen som får göra det.
På historian gjorde jag klart frågorna om medeltiden.
På bilden fick jag rita ännu en på hittad figur, och nästa vecka ska vi börja att rita en bild till våra Haiku dikter, som ska ställas ut på bokens dag.
När jag slutat blev jag väldigt pep på att fota eftersom det var så fint väder ute, så när jag kom hem så tog jag kameran och gick ut och plåta lite det var väldigt trevligt. (bilder kommer)
När jag kom hem igen lagade jag och bror risotto och lax, skit gott.
Nu ska jag ta itag med min novell grej, läsa igenom den och rätta den, och sedan skriva ut den. Och så ska jag titta på Criminal Minds, har ett nytt avsnitt men jag hinner inte se det.
Nu ska jag pepa Håkan tills jag spyr eller något. Godnatt på er!
Kommentera inlägget här: