Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Håkan Hellström

Kategori: The music in my vains

OMG!!! JAG ÄR HELT SKDFBSJFHBJS,DF AT THE MOMENT.
När jag var på väg till skolan och gick förbi Conventum så tänkte jag, tänk om jag vinner Håkan biljetten.
(Jag hade dagen innan läst i NA att man kunde tävla om en biljett, så jag var med för skoj skull.)
Men eftersom de drog vinnarna i onsdags eftermiddag och jag inte hade fått något mejl då, så tänkte jag baha: W/E jag skulle ju ha fått ett mejl då.
Nu när jag kolla min inkorg så ser jag. Sv: Jag vill se Håkan Hällström. Så undrar jag: Vad fan har jag mejlat om nu?
Och så står det: Hej,

du är en av vinnarna i tävlingen. Stort grattis!

Biljett till spelningen är skickad via post till nedanstående adress och ska vara framme senast fredag. Ha en trevlig kväll.

Allt gott,
Joakim Johansson, Menyredaktör.

Asså jag blev så jävla chokad, jag vinner ALDRIG verkligen aldrig och nu vann jag, asså även om jag redan hade biljett så det är helt coolt. Jag är skit speedad at the moment.
Så just nu sitter jag och hoppas på att Sara ska kunna gå, annars vet jag inte vem jag ska dra med mig, kanske kan sälja den? Vem vet.

(Bilden är från första gången jag såg honom, på grönan 8/9-07)
Om Sara så har jag gått med henne på alla Håkan konsertet jag varit på.
Kommentera inlägget här: