Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Pennybrige Pioneers

Kategori: The music in my vains

Ännu en gång förbannar jag mig själv för att jag inte bor i Nordamerika. Alla band spelar där, och nu ska Millencolin dra dit på turné och de ska spela Pennybrige Pioneers skivan, vilken enligt mig är deras bästa skiva. Varför ska jag alltid missa sånt här bra grejer? Det som äcklar mig riktigt mycket är att de spelade hela den skivan i Örebro förra året men jag var ett halvår för ung så jag kunde inte komma in.
Just nu ska jag sörja och hålla tummen om att de kör Pennybrige Pioneers 21 augusti. Jag har Millencolin abstinens at the moment, har inte sett de sen Stagedive och inte träffat själva Millencolin sen flygplatsen. Men jag får nöja mig med att på lördag får jag iallafall träffa Erik.
Kommentera inlägget här: